Гарантія

Компанія COMFORTOKNA надає офіційну гарантію на свою продукцію, за умови проведення установки продукції виробником і правильній експлуатації клієнтом.

Умови отримання гарантії:

  • при виникненні проблеми потрібно відразу ж повідомити в компанію по одному з контактних телефонів, зазначених у договорі на покупку вікон;
  • Вам потрібно буде надати наступну інформацію: номер договору та дату підписання, дані контактної особи, адресу об’єкта і причину гарантійного звернення;
  • під час приїзду на об’єкт, майстер повинен мати вільний доступ до пластикових конструкцій;
  • в моменту надходження заявки, ми виконуємо обслуговування, як правило, протягом 1-3 робочих днів, не більше ніж 14 днів;
  • у разі поломки або неналежного функціонування конструкції з нашої вини, ми зобов’язуємося провести ремонт або заміну частин конструкцій, що вийшли з ладу.

Гарантія вважається недійсною у випадках якщо:

  • конструкція або окремі її елементи були піддані механічним пошкодженням;
  • конструкції, які пошкоджені під впливом абразивів, або хімічних реагентів;
  • вироби, які вийшли з ладу у зв’язку з форс-мажорними обставинами: пожежа, землетрус, військові дії, ураган та ін.